Satisfactia clientului

Prioritatea noastra este asigurarea satisfactiei totale a clientului

• De la primul contact in vederea ofertarii serviciilor noastre, la respectarea termenelor de livrare si pina la urmarirea modului in care se comporta produsele livrate de noi in timp;

• De la receptia produselor intrate in firma, pina la verificarea produselor livrate;Acordam un respect deosebit clientului prin grija cu care negociem preturile, pentru a fi reciproc avantajoase; 

• Abordam cu aceeasi atentie atit problema mediului inconjurator, cit si instruirea si dezvoltarea personalului.

 

 

    SOLUŢII

• Analiza contractului pentru stabilirea condiţiilor tehnice optime, a capacităţilor disponibile, a timpului de execuţie, a costurilor şi implicit a preţurilor
 
• Stabilirea condiţiilor tehnice şi comunicarea lor pentru obţinerea acceptului de la client; marca de material, tipul tratamentului termic, valorile parametrilor tehnici optimi, intercalarea operaţiilor de tratament în fluxul de prelucrare şi adaosurile tehnologice necesare
 
• Stabilirea parametrilor tehnologici care să conducă la valorile caracteristicilor mecanice solicitate, stabilirea utilajelor şi a dispozitivelor
 
• Analiza şi comunicarea clientului a tuturor abaterilor rezultate pentru stabilirea în comun a modului de tratare a produselor
 
• Negocierea preţurilor astfel încât ambele părţi să obţină profit, funcţie de cantitate şi fidelitate

 

 

 

    SISTEME DE CALITATE

Control CTC :

Satisfactia clientului Satisfactia clientului Satisfactia clientului

Satisfactia clientului Satisfactia clientului